Preskočiť na hlavný obsah

Búrka v impériu

Ahojte :D
Ľudkovia moji, vítam vás pri novej recenzii. Je tu niekto kto ešte nepočul o sérii Trón zo skla ? Dúfam ,že nie. Túto sériu by si nemal nechať újsť nikto z vás. Ak sériu poznáte ,tak vám určite neuniklo ,že pred nedávnom, presne 22. novembra 2017 vyšiel už piaty diel z tejto bombastickej fantasy série. Knihu som pred nedávnom dočítala a v dnešnom článku by som vám rada zdelila môj názor.
♔♔♔
Názov knihy : Búrka v impériu
Originálny názov : Empire of  Storms 
Autor : Sarah J. Maas
Jazyk : slovenský
Séria : Trón zo skla
Diel v poradí : piaty
Nesledujúci diel : Tower of Dawn (Veža na úsvite)
Vydavateľstvo : Slovart
Počet strán : 656
Rozmer : 130×210 mm
Väzba : brožovaná
Vekové odporúčanie : 18+
♔♔♔
Dlhá cesta na trón sa pre Aelin Galathynius ešte len začala. Prisahala však, že sa svojmu kráľovstvu už nikdy neotočí chrbtom. Hlavne, ak je jediná, kto dokáže zostaviť armádu proti Temnému kráľovi a jeho beštiám. No Erawan neohrozuje Aelin len svojím vojskom, ale aj tieňmi z jej minulosti, bývalými spojencami a nepriateľmi. Na obzore sa však črtá vojna nebývalých rozmerov a Aelin sa musí rozhodnúť, koho a čo obetuje, aby zachránila svoj svet pred úplným zničením.
♔♔♔
Aelin Ashryver Galathynius, naša milovaná hrdinka je pevne rozhodnutá získať späť svoje kráľovstvo. Aj ,keď bude pre to musieť veľa obetovať. Je odhodlá sa postaviť proti Temnému kráľovi Erawanovi. Čaká ju ťažká cesta. Ale naša Aelin sa nikdy nezdáva. Aelin však nečaká boj len proti Erawanovi, je tu ešte potvora Maeve ,ktorá len tak nedokáže odpustiť potupu ,ktorú jej Aelin na jej dvore spôsobila. Aelin začína zostavovať silnú armádu ,ktorá sa stále rozrastá. Ostali dlhy voči Celaene Sardothien, avšak ich splatenie prijíma Aelin Ashryver Galathynius. Napriek tomu ,že je Aelin právoplatnou dedičkou Terrasenského trónu ,nájdu sa aj ľudia ,ktorí ju odmietajú prijať ako ich budúcu kráľovnú. Ona to však nezdáva. Tentokrát nie. Tentokrát je rozhodnutá bojovať, získať a ochrániť svoje kráľovstvo a oslobodiť ho od všetkých tieňov. Medzi ňou a Rowanom vzniká silné a nezničiteľné puto. Ich láska je zo dňa na deň silnejšia. Každý z nich je nebezpečný ale spolu sú nezastaviteľní. Jeden pre druhého urobia všetko. V ich vzťahu sa objaví niečo ,čo pridá ich láske ešte viac na sile. Na scéne sa objavujú dediči bez trónov. Kocky sú vrhnuté. A Aelin odhalí svoj osud. Objaví cenu ,ktorú bude musieť zaplatiť pre záchranu svojho kráľovstva. Pomaly ale isto sa blíži vojna. Manon Čiernozubá nám odhalí svoju lepšiu stránku a zároveň zistí pravdu o svojom pôvode. Dorian pomáha Aelin. Aj on chce zachrániť svoje kráľovstvo. Rowan mu začne pomáhať s ovládaním jeho mocnej mágie. V Dorianovom srdci ostala veľká bolesť po strate milovanej Sorsche. Srdce sa možno zhojí. A možno tomu dopomôže jedna striebrovlasá, železnozubá bosorka...ktovie.  Môže sa stať z nepriateľa spojenec ? To nezistíte kým si knihu neprečítate. 
♔♔♔
Hneď na začiatok musím povedať ,že kniha má ako vždy úžasnú a epickú obálku a ,keď knihu otvoríte ,tak odpadnete. Počas čítania som si prešla niekoľkými zlomovými momentmi. Raz sa človek smeje, potom má chuť plakať a nakoniec niečo rozbiť. Celý príbeh som ako vždy neskutočne prežívala. Od knihy som sa nedokázala odtrhnúť. A čo ,že má kniha 656 strán ? Od tejto knihy je aj hriech odísť. Napínavý, zdrvujúci dej, nabitý šokujúcimi zvratmi, romantickými, erotickými a akčnými momentmi vás zaručene pohltí a nepustí. Ak ste túto sériu ešte nečítali ,tak by ste určite mali. Na blogu nájdete aj recenzie k ostatným dielom zo série. Ak sa rozhodnete sériu čítať ,tak by som vám určite doporučila čítať zároveň aj poviedky. Bez nich sa pri čítaní piateho dielu neobídete. Teda aspoň podľa mňa. A čo sa týka erotických stránok ,tak v tejto knihe sa mi páčilo ,že oproti knihe Na dvore z tŕňov a ruží ,to nebolo len o tom. V tejto sérii sú na prvom mieste tie zamilované  a krásne romantické momenty a až potom tie erotické. Kniha tým nie je preplnená ako Na dvore z tŕňov a ruží. Búrka v impériu je hlavne nabitá akciou. Neustále sa v nej niečo deje. Autorka vás málokedy nechá chladnými. Tajomstvá ,ktoré tu vyplávajú na povrch mi vyrazili dych. A hlavne ten epický koniec ,ktorý ma ako vždy pri knihách našej milovanej Sarah totálne zničil. Sarah sa neustále posúva vo svojej spisovateľskej kvalite. Je to neskutočne vidno. Aj na hrúbkach kníh. Keď si myslíte ,že to už nemôže byť lepšie, Sarah vám dokáže opak. Za mňa je Búrka v impériu najlepší diel z celej série. V tejto knihe som si veľmi obľúbila Manon. V Zrodenej z ohňa by som jej najradšej strelila kladivom po hlave. V Búrke si ale dobyla moje srdce. Kniha je ako vždy v on-rozprávaní ale je aj zameraná na viacero postáv. Vôbec mi to nevadilo. Sarah to tak skvelo popísala ,že ma bavili časti každej z postáv. A všetky som si aj vďaka tomu veľmi obľúbila. Ste milovníkmi fantasy kníh a nečítali ste ešte túto sériu ? Ak áno ,tak to okamžite musíte napraviť. Pretože toto je pecka. Rozhodne by ste si túto epic sériu nemali nechať újsť. Vďaka tejto knihe som si pripomenula ako veľmi túto sériu milujem. Sarah je proste moja bohyňa. 
♔♔♔
Recenzie na ostatné diely zo série ToG: Trón zo skla
                                                                                 Koruna z temnoty 
                                                                                 Zrodená z ohňa
                                                                                 Kráľovná v tieňoch 
                                                                                 Poviedky
♔♔♔
♔♔♔
Hodnotenie : 
(na túto knihu jej aj 100 málo)

Odporúčam ? : ÁNO, všetkými desiatimi (na rukách aj na nohách)
Cena : 9,56 € (v Panta Rhei)
Objednávať môžete tu.
♔♔♔
Tak toto je z dnešného článku všetko. Aj vy tak milujete túto sériu a knihy od Sarah J. Maas ako ja ? Vianoce sa pomaličky blížia a na Instagrame som si pre vás pripravila prekvapenie. Už čoskoro vám prezradím viac. Teším sa na vás opäť nabudúce. Užite si víkend. Zatiaľ čaute. :D :D


Martina Karasová, Milujeme knihy











Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

RECENZIA: Krutý princ (Holly Black)

Ahojte ľudkovia, vítam vás pri novom článku. Dnes mám pre vás recenziu na knihu, na ktorú som sa veľmi tešila. Je to Krutý princ od Holly Black, ktorého v januári vydalo vydavateľstvo SLOVART.  Na túto knihu som sa počula dosť veľa rozporuplných recenzií, vďaka čomu sa bála do knihy pusti. Nakoniec som sa ale odhodlala, kedže som veľkým fanúšikom férskych bytostí, a to odvtedy, čo do môjho života vstúpila Sarah J. Maas so sériami ATOTAR a ToG.  Čo myslíte, páčil sa mi Krutý princ alebo ma sklamal? ♕♕♕ ,,Láska je vznešená vec. Ako môže byť niečo nesprávne, ak to robíš v mene tohto ušľachtilého citu?" ♕♕♕ Názov knihy: Krutý princ Originálny názov: The Cruel Prince Autor: Holly Black Jazyk: slovenský Séria: Férska sága Diel v poradí: prvý Nasledujúci diel: The Wicked King Vydavateľstvo: Slovart Počet strán: 400 Väzba: pevná s prebalom  Rok vydania: 2019 Vekové odporúčanie: 15+ ♛♛♛ ♛♛♛ Anotácia:  Holly Black, jedna z najúspešnejších autoriek

Končí sa to nami

Ahojte :D :D Milí čitatelia, vítam vás pri novom článku. Asi pred týždňom sa mi dostala do rúk kniha Končí sa to nami od Colleen Hoover. Kniha vyšla 23. januára 2018. Pre mňa toto bola druhá kniha od Collen Hoover. Ako prvú som čítala Odvrátenú tvár lásky ako e-knihu. No túto knihu mám objednanú aj v klasickej knižnej podobe. Keď ju budem mať ,tak si ju znovu prečítam a napíšem vám ku nej recenziu. Ale vrátim sa zas ku knihe Končí sa to nami. Kniha ma zaujala svojou krásnou obálkou a anotáciou. A ako sa mi páčila ? To vám prezradím v dnešnom článku.  ♥♥♥ Názov knihy: Končí sa to nami Originálny názov: It Ends With Us Autor: Colleen Hoover Jazyk: slovenský Vydavateľstvo: Ikar Počet strán: 320 Rozmer: 145×227 mm Väzba: pevná s prebalom ♥♥♥ Lily si v detstve vytrpela svoje. Po otcovej smrti opúšťa rodný Maine a usádza sa v Bostone, v meste, kde je všetko lepšie. Aspoň tak jej to kedysi tvrdil Atlas, Lilina spriaznená duša a prvá láska. V Bostone spoznáva ambició

Na dvore z hmly a besu

Ahojte :D :D Moji milí knihomoli a knihomoľky , vítam vás pri novej recenzii ku knihe Na dvore z hmly a besu (Dvůr mlhy a hněvu) , čo je druhá časť k sérii Na dvore z tŕňov a ruží. Táto kniha v slovenskom jazyku ešte nevyšla a tuším ,že výjde až niekedy na jeseň ak sa  nepreloží dátum vydania  ale môžete si ju prečítať v českom jazyku ako ja , pokiaľ vás táto kniha zaujala tak isto ako mňa.  Na dvore z hmly a besu Názov knihy v slovenskom jazyku : Na dvore z hmly a besu Názov knihy v českom jazyku : Dvůr mlhy a hněvu Originálny názov : A court of Mist and Fury Séria : Na dvore z tŕňov a ruží Diel v poradí : druhý Ďalší diel v poradí : A court of Wings and Ruin (názov v angličtine) Vydavateľstvo : Cooboo (vydalo v ČR) , Slovart (vydá na SR už túto jeseň) Žáner : sci-fi, fantasy Počet strán : 664 Rozmery : 130×200 mm Väzba : brožovaná Vekové odporúčanie : 18+ (ale dá sa aj od 15 😉)  Rok vydania : 2017 Opis :  Feyra prežila súboj s Amaranthou a vr